Το θέμα που μας απασχόλησε αυτή την εβδομάδα στο τμήμα μας, ήταν το νερό και ο κύκλος του νερού.
Έτσι, δούλεψα με τα παιδιά τον πίνακα "Ομπρέλες" της Στέλλας Παπαθανασίου.
Σε χαρτόνι 50x70 χρωμάτισαν τα παιδιά της βροχή, αφού παρατηρήσαμε τις πινελιές που έχει χρησιμοποιήσει η ζωγράφος και προσπαθήσαμε να τις μιμηθούμε..
Στη συνέχεια έδωσα στα παιδιά να χρωματίσουν ομπρέλες με όποιο χρώμα ήθελαν, παροτρύνοντάς τα να αποφύγουν το μαύρο.
Τα παιδιά χρησιμοποίησαν ξυλομπογιές και κηρομπογιές , εκτός από 2-3 που χρωματίστηκαν με μαρκαδόρους.
Στη συνέχεια τα παιδιά κόλλησαν τις ομπρέλες , όπως ήθελαν, με την προϋπόθεση να μην αφήνουν τρύπες στο χαρτόνι.
Στο τέλος, η Έλενα μας ζωγράφισε και ένα παιδάκι με κόκκινη μπλούζα.
Το έκοψε και το κόλλησε στην ομαδική μας εργασία.
Αυτό το παιδάκι κρατά στην εργασία μας τη μοναδική ομπρέλα με μπαστούνι και βαμμένη με έντονα χρώματα , με μαρκαδόρους.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ομαδική εργασία μας και με ρώτησαν τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με τις ομπρέλες που περίσσεψαν. Πρότεινα να κάνουν ένα δικό τους μικρό, ατομικό κολάζ. Διάλεξε το καθένα από μία ομπρέλα, την κόλλησε σε ένα χαρτί και στη συνέχεια ζωγράφισε όπως ήθελε το υπόλοιπο του χαρτιού.
Έτσι, δούλεψα με τα παιδιά τον πίνακα "Ομπρέλες" της Στέλλας Παπαθανασίου.
Σε χαρτόνι 50x70 χρωμάτισαν τα παιδιά της βροχή, αφού παρατηρήσαμε τις πινελιές που έχει χρησιμοποιήσει η ζωγράφος και προσπαθήσαμε να τις μιμηθούμε..
Στη συνέχεια έδωσα στα παιδιά να χρωματίσουν ομπρέλες με όποιο χρώμα ήθελαν, παροτρύνοντάς τα να αποφύγουν το μαύρο.
Τα παιδιά χρησιμοποίησαν ξυλομπογιές και κηρομπογιές , εκτός από 2-3 που χρωματίστηκαν με μαρκαδόρους.
Στη συνέχεια τα παιδιά κόλλησαν τις ομπρέλες , όπως ήθελαν, με την προϋπόθεση να μην αφήνουν τρύπες στο χαρτόνι.
Στο τέλος, η Έλενα μας ζωγράφισε και ένα παιδάκι με κόκκινη μπλούζα.
Το έκοψε και το κόλλησε στην ομαδική μας εργασία.
Αυτό το παιδάκι κρατά στην εργασία μας τη μοναδική ομπρέλα με μπαστούνι και βαμμένη με έντονα χρώματα , με μαρκαδόρους.
Λεπτομέρεια από τον πίνακά μας |
Το δικό μας αποτέλεσμα. |
Και ο αυθεντικός πίνακας |
Και ο τελικός στολισμός στον πίνακα της τάξης |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου