Στα πλαίσια προγράμματος αγωγής υγείας , που εφαρμόσαμε στην τάξη μου παλιότερα, με θέμα : "Από τον σπόρο στο ψωμί", ζυμώσαμε στην τάξη κουλουράκια Ήρθαν και δύο μανούλες, για να μας βοηθήσουν, οι οποίες και ζύμωσαν μαζί μας και έψησαν τα κουλουράκια μας! Ο ενθουσιασμός των παιδιών μεγάλος, τα κουλουράκια μας πεντανόστιμα. Αφού κεράσαμε όλες τις μανούλες των παιδιών από ένα κουλουράκι, μας ζήτησαν τη συνταγή.
Να μια αφορμή, γι να γράψουν τα ίδια τα παιδιά τη συνταγή. Αφού ολοκληρώθηκε η γραφή, φωτοτύπησα τη συνταγή και τη μοίρασα στις μαμάδες, όταν ήρθαν στο σχολείο , για να παραλάβουν τα παιδιά τους.
Κι ακόμη μία από τις ιδέες που εφάρμοσα στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, ήταν να γράψω στον Υπολογιστή και να πλαστικοποιήσω λέξεις σχετικές με το σπόρο και το ψωμί και να απομονώσω τα γράμματα. Στη συνέχεια, μπέρδεψα τα γράμματα της κάθε λέξης και ένα- ένα τα παιδιά σχημάτιζαν τη λέξη.
Να μια αφορμή, γι να γράψουν τα ίδια τα παιδιά τη συνταγή. Αφού ολοκληρώθηκε η γραφή, φωτοτύπησα τη συνταγή και τη μοίρασα στις μαμάδες, όταν ήρθαν στο σχολείο , για να παραλάβουν τα παιδιά τους.
Κι ακόμη μία από τις ιδέες που εφάρμοσα στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, ήταν να γράψω στον Υπολογιστή και να πλαστικοποιήσω λέξεις σχετικές με το σπόρο και το ψωμί και να απομονώσω τα γράμματα. Στη συνέχεια, μπέρδεψα τα γράμματα της κάθε λέξης και ένα- ένα τα παιδιά σχημάτιζαν τη λέξη.
Και αφού γράψαμε με αυτόν τον τρόπο τις λέξεις που θέλαμε, ένα παιδί άρχισε να μετράει τα γράμματα. Τον ρώτησα γιατί και μου απάντησε,:
για να δω ποια λέξη είναι πιο μεγάλη". Μετρήσαμε κι εμείς τα γράμματα της κάθε λέξης και γράψαμε δίπλα της τον αριθμό των γραμμάτων που την αποτελούν, για να δούμε ποια λέξη έχει πιο πολλά γράμματα, ποια λέξη είναι πιο μεγάλη.
για να δω ποια λέξη είναι πιο μεγάλη". Μετρήσαμε κι εμείς τα γράμματα της κάθε λέξης και γράψαμε δίπλα της τον αριθμό των γραμμάτων που την αποτελούν, για να δούμε ποια λέξη έχει πιο πολλά γράμματα, ποια λέξη είναι πιο μεγάλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου