Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Κυριακή, 17 Μαΐου 2015

"Το αίμα και η αιμοδοσία" της νηπιαγωγού Γιώτας Παράκοιλα

Με μεγάλη μου χαρά, και αφού μου έδωσε την άδειά της η φίλη και συνάδελφος Γιώτα Παράκοιλα, μοιράζομαι μαζί σας ένα σπουδαίο δικό της παραμύθι. Θέμα του : Το αίμα και η αιμοδοσία...Το παραμύθι γράφτηκε για λογαριασμό του Συλλόγου Εθελοντών και δωρητών οργάνων σώματος Μυτιλήνης, με χορηγό το ΤΕΔΚ Ν. Λέσβου.
Συγγραφή : Γιώτα Παράκοιλα
Εικονογράφηση: Ζμπούνου Μάρθα
Ένα καταπληκτικό υλικό για όσους κάνουν ή σκοπεύουν να κάνουν του χρόνου πρόγραμμα αγωγής υγείας σχετικό με το αίμα και την αιμοδοσία.