Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Βραβείο "Liebster award" .

 Με μεγάλη χαρά δέχτηκα  το πρώτο μου διαδικτυακό βραβείο, το βραβείο Liebster από  την Στέλλα Κέτσιου και το blog  της kalimeranipiagogio.blogspot.gr!! 
Στέλλα σε ευχαριστώ πολύ!

Το ίδιο βραβείο δέχτηκα και από την αξιόλογη συνάδελφο Σοφία Νίκα και το blog της sofianipiagogon.blogspot.gr. Σοφία, σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες!


Τι είναι το βραβείο Liebster? 
Το "Liebster Award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν  ακόμα περισσότερα blogsευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!
Ακολουθούν οι  κανονισμοί, οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις της Στέλλας, και τα blogs που προτείνω.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟI
Α) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν  widget ή gadget
Β) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger oοποίος σας απένειμε το βραβείο.
Γ) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers  και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
Ε) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από  τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link τουpost σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;  Σαν άσκηση για το Β΄Επίπεδο, αλλά και σαν οργάνωση του υλικού μου.
2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει
Με ενθουσιάζει να κάνω πράγματα που αγαπώ, να βάζω “ψυχή”, ενέργεια σε ό,τι κάνω.
3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;.
Βλέπεις αν αρέσει ή όχι αυτό που κάνεις, αλληλεπιδράς με συναδέλφους, γονείς ή όποιν άλλον ενδιαφέρεται για τη δουλειά σου...
4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Κυριότερα για κατασκευές που κανω στο νηπιαγωγείο, κυριότερα για ιδέες εντελώς δικές μου ή που έχω πάρει κάτι από το διαδίκτυο και το προσαρμόζω στις ανάγκες και τις δυνατότητες της τάξης μου κάθε φορά.

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Ναι. Είναι απίστευτη η δύναμη του διαδικτύου!
6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Σε δύο χρόνια από τώρα; Είναι πολύ μακρινό το χρονικό διάστημα , για να μπορώ να προβλέψω.
7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Πλησιάζω εύκολα την ψυχολογία των παιδιών.
8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Νομίζω λίγο...θα ήθελα περισσότερο, αλλά ειλικρινά, για την ώρα, δεν προλαβαίνω!
 9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Όταν έχω χρόνο για post και κάνω στην τάξη κάτι που μου αρέσει πολύ.
10) Ευχές για τον αναγνώστη;
Εύχομαι να αρέσουν στον αναγνώστη οι αναρτήσεις του
blog μου και να παίρνει ιδέες από αυτές. 
10 blogs  που προτείνω:
Και οι ερωτήσεις μου είναι αυτές που μου έκανε και η Στέλλα και απαντώ παραπάνω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου