Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση

Τέλειωσε και η διακόσμηση της πόρτας.. Μου πήρε δύο μέρες δουλειά με τα παιδιά, αλλά άξιζε τον κόπο..
Πρώτα έντυσα την πόρτα με πράσινο βελουτέ...
Μετά ζωγράφισα το πρόσωπο και τον σκούφο του ξωτικού μας. Έβαλα ατλακόλ και άφησα τα παιδιά να γεμίσουν τον σκούφο με βαμβάκι.
Μετά σχεδίασα την κοιλιά σε χαρτί του μέτρου και τα παιδιά τη χρωμάτισαν με κόκκινη τέμπερα. Το ίδιο έγινε και με τα πόδια.
Στο τέλος προσθέσαμε και τα παπούτσια... Και... έτοιμο το ξωτικό μας!!!