Με ένα κλαδάκι αμυγδαλιάς για αφορμή, ασχοληθήκαμε χθες με αυτό το δεντράκι που ανθίζει και καλωσορίζουμε την Άνοιξη. Είδαμε δύο πίνακες ζωγραφικής (και οι δύο του Βίνσεντ Βαν Γκογκ). Μελετήσαμε τα χρώματα, τις ομοιότητες και τις διαφορές. Κάποια παιδιά είπαν ότι ίσως ο ένας πίνακας να είναι συνέχεια του άλλου και ότι στον έναν πίνακα απεικονίζεται ολόκληρο το δέντρο, ενώ στο άλλο μόνο ένα του κλαδί, το οποίο φτάνει ψηλά στον ουρανό, σα να σηκώνουμε το κεφάλι μας και να βλέπουμε μέσα από τα κλαδιά τα σύννεφα. Τους πρότεινα να ζωγραφίσουμε κι εμείς την αμυγδαλιά και να επιλέξουν ποιον από τους δύο πίνακες θα ήθελαν να ζωγραφίσουν. Τα περισσότερα παιδιά επέλεξαν αυτόν με το πράσινο φόντο και το ολόκληρο δέντρο. Μόνο τρία επέλεξαν το κλαδί με το γαλάζιο φόντο του ουρανού.
Με κηρομπογιά σχεδίασαν το φόντο σε χαρτόνι Α4....
Με καφέ τέμπερα και πινέλα τράβηξαν γραμμές για τον κορμό, τα κλαδιά και τα παρακλάδια του δέντρου...
Με το δαχτυλάκι τους σχεδίασαν τα λουλούδια της αμυγδαλιάς τους, με ροζ και λευκό χρώμα...
Όλες οι αμυγδαλιές διαφορετικές, όλες δουλειές των παιδιών και μόνο...
Και αφού αγαπήσαμε τόσο πολύ τον πίνακα του Βαν Γκογκ, σκεφτήκαμε να τον απεικονίσουμε σε μια ομαδική εργασία, φτιαγμένη αποκλειστικά με ανακυκλώσιμα υλικά. Με ατλακόλ και εφημερίδα σχηματίσαμε τον κορμό και στη συνέχεια τα παιδιά έβαψαν κιόλας τον κορμό με καφέ τέμπερα. Τους έκοψα λουλούδια αμυγδαλιάς από αυγοθήκες και τα παιδιά τα έβαψαν με ροζ και λευκή τέμπερα...
Τέλος, διαβάσαμε και τις "Αμυγδαλιές του Λευτέρη",και διαχωρίσαμε τις αμυγδαλιές από τις αμυγδαλές....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου