Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Σουπλά για την Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας των ζώων (4 Οκτωβρίου)

Σουπλά για την Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας των ζώων (4 Οκτωβρίου)

Μια ιδέα που είχα πριν καμιά πενταετία και το επανέλαβα και πέρσι ήταν η κατασκευή σουπλά με θέμα την Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας των ζώων, ημέρα που γιορτάζεται στις 4 Οκτώβρη. Βρήκαμε φωτογραφίες στο διαδίκτυο, τις αποθηκεύσαμε και τις εκτυπώσαμε σε ασπρόμαυρο. Τα παιδιά στη συνέχεια διάλεξαν όποιες φωτογραφίες από αυτές πυ εκτυπώσαμε ήθελαν και τις κόλλησαν στο χαρτί που τους έδωσα, σε μέγεθος  Α3. Τους έδωσα και το ποίημα του Ιωάννη Πολέμη:  "Αγαπώ τα ζώα" και το κόλλησαν και αυτό. Στη συνέχεια έγραψαν το όνομά τους  πάνω στο χαρτί τους και ζωγράφισαν, όσα ήθελαν και όπου υπήρχε χώρος, τα δικά τους ζωάκια. Τέλος, τα πλαστικοποίησα και πήραν όλα τα παιδάκια από ένα πανέμορφο σουπλά. Δυστυχώς, δεν έχω φωτογραφίες από τότε, μου υποσχέθηκε όμως μια μαμά να μου φέρει φωτογραφία από το σουπλά του δικού της παιδιού. Ενθουσιάζονται τα παιδιά με την κατασκευή σουπλά, μαθαίνοντας παράλληλα το ποίημα του Ιωάννη Πολέμη. 
Το δικό μου δείγμα υστερεί σε σχέση με τις δημιουργίες των παιδιών! Γίνεται πραγματικά υπέροχο!

σουπλά με θέμα τα ζώα

το ποίημα του Ι.Πολέμη
ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑ
Ποτέ δεν θα πειράξω
τα ζώα τα καημένα
Μην τάχα σαν κι εμένα
κι εκείνα δεν πονούν;
Θα τα χαϊδεύω πάντα
προστάτης τους θα γίνω
ποτέ δε θα τ’ αφήσω
στους δρόμους να πεινούν.
Σαν δεν μιλούν κι εκείνα
κι ο λόγος αν τους λείπει
Μήπως δεν νιώθουν λύπη
δε νιώθουν και χαρά;
Μήπως καρδιά δεν έχουν
στα στήθη τους κρυμμένη
Που τη χαρά προσμένει
κι αγάπη λαχταρά;
Ακόμη κι όταν βλέπω
πως τα παιδεύουν άλλοι,
Εγώ θα τρέχω πάλι
με θάρρος σταθερό,
Θα προσπαθώ με χάδια,
τον πόνο τους να γιάνω
Κι ότι μπορώ θα κάνω
να τα παρηγορώ.

Ιωάννης Πολέμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου