Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Τεχνική decoupage

Χθες βράδυ είχα μια  ευχάριστη έκπληξη!! Η συνάδερφος και φίλη του blog, Ειρήνη Μυλωνίδου, μου έστειλε φωτογραφίες από τις δημιουργίες της με άχρηστα υλικά! Την Ειρήνη τη γνώρισα διαδικτυακά, μέσα από αυτό το blog. Της τράβηξε την προσοχή η τεχνική decoupage, μια τεχνική που μου αρέσει και χρησιμοποιώ πολύ! Μου είχε υποσχεθεί ότι θα μου στείλει φωτογραφίες από τα δημιουργήματά της με τη νέα σχολική χρονιά, αλλά οι φωτογραφίες, ήρθαν σαν ευχάριστη έκπληξη χθες βράδυ! Οι περισσότερες με τεχνική decoupage και μία φανταστική ιδέα επαναχρησιμοποίησης ενός κολιέ που πλέον δεν φοράει...με την άδειά της, τα μοιράζομαι μαζί σας...



 Η Ειρήνη προτίμησε να μην χρωματίσει τα αντικείμενα που έντυσε με χαρτοπετσέτα, γιατί τα ήθελε διάφανα! Υπέροχο το αποτέλεσμα Ειρήνη! Το μοτίβο της χαρτοπετσέτας μπορεί να μας δείξει ν μπορεί να σταθεί σε διάφανο φόντο ή αν είναι προτιμότερο να χρωματίσουμε το αντικείμενό μας! Πειραματιζόμαστε, παίζουμε με τα χρώματα, τις κορδέλες και τα μοτίβα και τις πιο πολλές φορές, κάνουμε θαύματα! Επαναχρησιμοποιούμε τα αντικείμενα και αγαπάμε το περιβάλλον...

Μου έστειλε και την παρακάτω φανταστική ιδέα! Με παλιό πηνίο ραδιοφώνου και χάντρες από κολιέ που δεν φορούσε πια, κατασκεύασε  το παρακάτω δεντράκι, που οφείλω να ομολογήσω ότι το λάτρεψα! Τι λέτε; Μήπως πριν να πετάξουμε αντικείμενα να σκεφτόμαστε λιγάκι πώς θα μπορούσαν να μεταμορφωθούν και να ξαναχρησιμοποιηθούν;
Ευχαριστώ πολύ την Ειρήνη που μοιράστηκε μαζί μας τις υπέροχες κατασκευές της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου