Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

Πρώτη μέρα στο σχολείο-Χριστίνα Καραπά

Άντε, κι ένα ποιηματάκι για την πρώτη μέρα στο σχολείο...γιατί όσο οι δασκάλες - νηπιαγωγοί ετοιμάζονται για τις πρώτες μέρες στο σχολείο, κάποιες μικρές καρδούλες χτυπούν δυνατά και έχουν τις δικές τους αγωνίες. Είναι ένα ποίημα , που έγραψα το 2007 και από τότε το έβαλα στον φάκελο με τα γραπτά μου..σήμερα δραπέτευσε και μπήκε στο blog να μας κάνει παρέα!! Να είστε επιεικείς μαζί μου: πρώτη φορά δημοσιεύω ποιηματάκι μου! 

Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας!!!


Πρώτη μέρα στο σχολείο

Πρώτη μέρα στο σχολείο 
κι η καρδούλα μου χτυπά...
Ποια θα έχω για δασκάλα; 
Πόσο θα με αγαπά;
Τρέμω, μήπως με μαλώνει
και μου λέει - τι ντροπή!-
πως εγώ από τα άλλα
είμαι πιο κακό παιδί!
Τάχα γράμματα θα μάθω;
Θα μετράω τους αριθμούς;
Και στο διάλειμμα, όταν βγαίνω,
θα 'χω φίλους κολλητούς; 
Άραγε πώς θα' ναι η μέρα 
μακριά από τη μαμά;
Το υποσχέθηκε η δασκάλα:
θα 'ναι όλα μια χαρά!
Δάκρυ ποτέ δεν θα ποτίσει 
το μικρό μου μαγουλάκι,
θα 'μαι πάντα χαρούμενο
και γελαστό παιδάκι!
                         Χριστίνα Καραπά