Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν να μάθουν τα παιδιά τι είναι υφές, έτσι ώστε να μπορούν να τις χρησιμοποιούν στις εργασίες και στις ζωγραφιές τους. Επίσης, ήταν στόχος να συνδυαστούν υλικά , να μιλήσουμε για τη μεικτή τεχνική και να κατανοήσουν ότι όταν χρησιμοποιούμε υλικά για να εκφραστούμε δεν υπάρχει λάθος και σωστό, αν αυτό εκφράζει όσα θέλουμε να πούμε με το έργο μας.
Έτσι, έδωσα στα παιδιά ένα προσχέδιο με ένα σχεδιάγραμμα κεφαλιού με μολύβι και σε ένα χαρτί Α4 τους έδειξα τι σημαίνει υφή. Οι κανόνες ήταν αυτοί:
1.Δεν αντιγράφω την εργασία της δασκάλας.
2. Δεν χρησιμοποιώ ίδια χρώματα σε κάθε κουτάκι
3. Κανένα κουτάκι δεν έχει ίδια υφή με κάποιο άλλο
Και οι οδηγίες σταμάτησαν για την ώρα εκεί, για να υπάρχει το στοιχείο του αιφνιδιασμού...
Όταν τα παιδιά ολοκλήρωσαν τις υφές τους τους, ζωγράφισαν μόνα τους τα μάτια και δόθηκαν οι παρακάτω οδηγίες:
1. Περνάω με μαύρη λαδοπαστέλ τις γραμμές του μολυβιού
2. Χρωματίζω με νερομπογιά το φόντο
3.Δεν χρησιμοποιώ το ίδιο χρώμα νερομπογιάς με αυτό που έχει η υφή μου
Το τελικό αποτέλεσμα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου