Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

"Ένα παράξενο ταξίδι" Οικολογική ιστορία για παιδιά

Πριν αρκετά χρόνια, υπηρέτησα στην Καλαμάτα. Είχα την ευκαιρία να συμμετέχω σε ένα σεμινάριο, που η διάρκειά του προσδιορίστηκε στις 40 ώρες, όμως νομίζω ότι κράτησε αρκετά περισσότερες, λόγω του ενδιαφέροντος που δείξαμε οι συμμετέχοντες. 5 ομάδες , 12 εκπαιδευτικών η καθεμία.
Στόχος μας ήταν να γράψουμε οικολογικές ιστορίες με 5 διαφορετικούς τρόπους που θα μας έδειχναν 5 διαφορετικοί συγγραφείς.
Στην πρώτη του φάση ήταν θεωρητικό.
Στην επόμενη, 5 συγγραφείς παιδικών βιβλίων ήταν επικεφαλής των ομάδων μας. Στη δική μου ομάδα ήταν η αγαπημένη μας Βούλα Μάστορη.
Μας έδειξαν πώς να δημιουργούμε ιστορίες - παραμύθια για παιδιά.
Σε επόμενο στάδιο, είχαμε αντίστοιχα από έναν εικονογράφο επικεφαλής. Στη δική μου ομάδα ήταν ο Νικόλας Ανδρικόπουλος. Από το βιβλίο έχω κάνει τις παρακάτω 3 εικονογραφήσεις:








Τέλος, οι 5 ομάδες παρουσιάσαμε τις οικολογικές μας ιστορίες στους υπόλοιπους, δραματοποιώντας τες πάνω στη σκηνή.
Είχαμε παράλληλα και την υποστήριξη του εμψυχωτή Βαγγέλη Βγαγκέ, ο οποίος μας έδωσε την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε ομαδικά παιχνίδια.
Αξέχαστη εμπειρία, σας παραθέτω την οικολογική ιστορία που γράψαμε με την ομάδα μου. Εκ παραδρομής, το δικό μου επίθετο στο βιβλίο γράφτηκε ως " Καραμπά" και όχι "Καραπά", όπως είναι το σωστό. Αυτό δεν αλλάζει τη μοναδική εμπειρία!!
 Την ιστορία μας μπορείτε να τη βρείτε εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου