Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

28η Οκτωβρίου- Σημαία

Σήμερα πήραμε μια γεύση από την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και έδειξα στα παιδιά σημαία-ομαδική εργασία που είχα κατασκευάσει σε περασμένη χρονιά, για να μιλήσουμε για τα χρώματα της σημαίας μας, για το πλήθος των γραμμών , για τον σταυρό..

Τα παιδιά ξετρελάθηκαν με την τεχνική της σημαίας. Είναι ομαδική εργασία σε χαρτόνι 50x70, ψηφιδωτή, με μπαλάκια γκοφρέ χαρτί. 

Ψηφιδωτη σημαία- ομαδική εργασία (50x70)
 Και τους πρότεινα να κάνουμε το ίδιο σε ατομική εργασία..Ξεκινήσαμε τη δουλειά...


 Και όλες μαζί, ομαδική και ατομικές εργασίες διακόσμησαν τον πίνακά μας..