Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Τρίτη, 3 Ιουνίου 2014

Κάρτες για τη γιορτή του πατέρα

Νωρίς- νωρίς, ετοιμάσαμε και την κάρτα μας για τη γιορτή του πατέρα...μην τους αφήσουμε παραπονεμένους...Κάναμε τον μπαμπά σούπερ ήρωα και στο εσωτερικό της κάρτας γράψαμε : "Super μπαμπάς" και συμπλήρωσαν τα παιδιά τις φράσεις : "ο μπαμπάς μου είναι δυνατός σαν..." και "γρήγορος σαν...". Τους άρεσε πολύ η ιδέα του super ήρωα - μπαμπά! Ωρίστε οι σούπερ μπαμπάδες μας...







Σούπερ μπαμπάς και οι ευχές στο εσωτερικό της κάρτας!

Οι σούπερ μπαμπάδες όλοι μαζί...



Το εσωτερικό της κάρτας.