Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Ομαδικές εργασίες στην αρχή της χρονιάς

 Στην αρχή της χρονιάς τα παιδιά μαθαίνουν τη χρήση του ψαλιδιού και ξεκινάμε κόβοντας πάνω σε ευθεία γραμμή. Προηγουμένως έχουν χρωματίσει τις λωρίδες με χρώματα που επιθυμούν, με την προϋπόθεση να μην είναι το ίδιο χρώμα η μια λωρίδα δίπλα στην άλλη. Έτσι αρχίζουν σιγά- σιγά να αντιλαμβάνονται την έννοια της οριοθέτησης του χώρου, αλλά και του αισθητικού αποτελέσματος της εναλλαγής των χρωμάτων.

Επειδή όμως στόχος είναι πάντα να έχει νόημα για τα παιδιά καθετί από αυτά που κάνουμε, αλλά και να καλλιεργηθεί η δημιουργικότητά τους, χώρισα τα παιδιά σε δύο μεγάλες ομάδες των 10 ατόμων. Κάθε ομάδα πήρε ένα χαρτόνι 50Χ70, λωρίδες και κόλλες, συνομίλησαν και συναποφάσισαν για το πώς θα τοποθετήσουν τις λωρίδες στο χαρτόνι για να δημιουργήσουν τον δικό τους πίνακα. Στο τέλος, κάθε ομάδα έδωσε στον πίνακά της ένα όνομα και τον παρουσίασε στους συμμαθητές της άλλης ομάδας στην παρεούλα. 


IMG 20241002 105306

IMG 20241002 105550

IMG 20241002 105623

IMG 20241002 105759

IMG 20241002 110416

IMG 20241003 113428

IMG 20241003 113422

IMG 20241003 113432

Σε επόμενη δραστηριότητα, κάθε παιδί χρωμάτισε το αρχικό του ονόματός του, και στο τέλος κάναμε συνθέσεις πάνω σε χαρτόνια:




IMG 20241003 081624

Άλλη μία ομαδική δραστηριότητα σε χαρτόνι 50Χ70 ήταν το παζλ με τα κομμάτια της τάξης μας: Κάθε μαθητής έκανε μία ζωγραφιά και όλες μαζί ενώθηκαν, όπως κι εμείς στην τάξη μας κάθε φορά που συνεργαζόμαστε! Για να θυμόμαστε ότι η ομάδα μας είναι σαν ένα παζλ που όλα τα κομμάτια της είναι απαραίτητα για να ολοκληρωθεί

IMG 20241003 081603

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου