Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Κυριακή, 4 Φεβρουαρίου 2018

Μέρα- Νύχτα και Εποχές


Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων ασχοληθήκαμε με την αλληλουχία μέρας- νύχτας , αλλά και με τον χρόνο, τους μήνες, τις εποχές. Κάποιες από τις δραστηριότητές μας είναι αυτές που περιλαμβάνονται εδώ.
Χωρίσαμε ένα χαρτόνι σε τέσσερα ίσα τμήματα, όσες είναι και οι εποχές του χρόνου. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες των 4 και κάθε ομάδα ήταν μια εποχή, αυτήν την οποία ζωγράφισαν κιόλας. 
Στη συνέχεια, με πινέλο έγραψαν το όνομα της εποχής που ζωγράφισαν. 










Το τελικό αποτέλεσμα:




Και μεμονωμένες οι εποχές που ζωγράφισαν οι ομάδες των παιδιών:






Πειραματίστηκε και το κάθε παιδί στο χαρτάκι του, με ξυλομπογιές:





















Στη συνέχεια, στο μπλοκ τους, χωρίστηκε η σελίδα και πάλι σε τέσσερα ίσα μέρη. Τα παιδιά χρωμάτισαν κάθε μέρος με ένα χρώμα που τους θυμίζει την εποχή. Μόλις στέγνωσε το φόντο τους , έκαναν ένα τύπωμα με ένα αντικείμενο που πιστεύουν ότι αντιστοιχεί στην κάθε εποχή.





















Μιλώντας για τη μέρα και τη νύχτα, χωρίσαμε το χαρτόνι μας στη μέση και χρωματίσαμε το μισό γαλάζιο για την ημέρα και το μισό μαύρο για τη νύχτα. Κολλήσαμε έναν ήλιο και χρυσόσκονη στις ακτίνες του στη μέρα και φεγγάρι και ασημόσκονη στη νύχτα. Τα παιδιά ζωγράφισαν τι κάνουν την ημέρα και τι κάνουν τη νύχτα και τα κολλήσαμε στο αντίστοιχο τμήμα.