Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Τετάρτη, 11 Οκτωβρίου 2017

"Νυσταγμένο φεγγάρι"- Σενέκιος, Paul Klee: Σχήματα και θερμά χρώματα





Με έναν πίνακα ζωγραφικής συνέχεια στην ενότητα σχήματα . 
Μελετήσαμε τον πρωτότυπο πίνακα: 
-Ποια σχήματα παρατηρούν τα παιδιά;
- Ποια χρώματα; - Πώς λέμε αυτή την ομάδα χρωμάτων; (ζεστά χρώματα)
- Είπαμε λίγα λόγια για το ποιος ήταν ο Κλεε και πώς του άρεσε να ζωγραφίζει.
-Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι είναι αυτός ο Κύκλος (όπως τον αναγνώρισαν από την αρχή τα παιδιά). Φεγγάρι δεν τον είπαμε με τίποτα:
- Ο Φθινοπωρούλης
- Ο Χρωματούλης
-Ο Γλυκούλης
- Ο Λυπημένος,
ήταν κάποια από τα ονόματα που έδωσαν στον πίνακα τα παιδιά. Τελικά τους αποκάλυψα το πραγματικό όνομα του πίνακα: "Σενέκιος"


Διαβάσαμε το "Νυσταγμένο Φεγγάρι" της Φίλιας Δενδρινού από την εξαιρετική σειρά "Η Τέχνη σαν παραμύθι" . 



Για να αποτυπώσουμε τα θερμά χρώματα ρίξαμε από το μπουκάλι απευθείας στο χαρτί μια μικρή ποσότητα από πορτοκαλί, κίτρινο, κόκκινο, καφέ και με ένα σφουγγαράκι τα παιδιά έκαναν την ανάμειξη ταμποναριστά...έτσι ώστε να διατηρούνται και αυτούσια τα χρώματα, αλλά να γίνεται και μείξη χρωμάτων.





Στη συνέχεια , έκοψα σελίδες από περιοδικά σε γήινα χρώματα και από εκεί κόψαμε σχήματα.  
Κέικ, σοκολατόπιτες, πορτοκαλόπιτες, αστακομακαρονάδες, μετατράπεικαν σε μαγουλάκια , λαιμό και φρύδια του φεγγαριού μας. 
Συμπληρώσαμε με γλασέ χαρτιά, βάψαμε κάποια σημεία με κηρομπογιές...





Τελικές πινελιές, ένα περίγραμμα σε κάποια σημεία στον πίνακά μας...


Και έτοιμος ο δικός μας  "Σενέκιος"...