Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο: Όταν η ζωγραφιά ζωντανέψει για να μας συμβουλέψει...

 Για την ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό του SaferInternet4Kids, με κωδικό συμμετοχής: 107020. Η συμμετοχή μας ήταν αποτέλεσμα μιας ομαδικής εργασίας. Η ομάδα μας αποτελούνταν από τα σχολεία που συμμετέχουμε στο E-twinning πρόγραμμα: "Tales of Natural Disasters". Το σκεπτικό μας ήταν να μοιράσουμε τυχαία μέρη του υπολογιστή και αυτά να δίνουν συμβουλές καλής συμπεριφοράς και ευγένειας  στο διαδίκτυο. 

Στο δικό μας σχολείο έτυχε το ηχείο. Τα παιδιά ζωγράφισαν πολλά ηχεία, έπειτα ψήφισαν όποιο ήθελαν να γίνει ο πρωταγωνιστής μας, με όρο να μην ψηφίσει κανένας το δικό του. Οι ψήφοι δόθηκαν με παιχνίδια. Μετρούσαμε έπειτα τη ζωγραφιά που πήρε τις περισσότερες ψήφους γράφαμε τον αριθμό και στο τέλος καταλήξαμε σε αυτή που ψηφίστηκε με περισσότερες ψήφους. 

Έπειτα γράψαμε ένα ποίημα για το ηχείο, με το οποίο μας συμβουλεύει να είμαστε προσεκτικοί κατά τη χρήση του διαδικτύου και να διπλοτσεκάρουμε τις πληροφορίες που εντοπίζουμε:


Είμαι ένα απλό ηχείο

μα δεν έχω και μυαλό

μεταφέρω σα αυτιά σου

στο διαδίκτυο ό,τι βρω.

Ό,τι ακούσεις από εμένα

σκέψου το πολλές φορές

κι αναζήτησέ το αν θέλεις 

κι από πιο πολλές πηγές.

Τα παιδιά έμαθαν το ποίημα απ' έξω κι ανακατωτά πολύ γρήγορα. Έτσι, ηχογράφησα το καθένα από τα παιδιά να λέει μία πρόταση από το ποίημα. Ένωσα τους ήχους και έπειτα στο Chatterkid ανέβασα τη ζωγραφιά που είχε επικρατήσει και ηχογράφησα το ενιαίο ακουστικό αρχείο κάνοντας τη ζωγραφιά να το απαγγέλει:

 






















Ευκαιρία για λίγα μαθηματικά:















Οι βεβαιώσεις από τη συμμετοχή μας:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου