Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές και ευχές!

 

Κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης λόγω covid-19, ασχοληθήκαμε με τα Χριστούγεννα, τα ήθη, τα έθιμα, τη Γέννηση... Κάναμε πολλές ζωγραφιές και κατασκευές, ετοιμάσαμε και ψηφιακές κάρτες με ευχές για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος. Μπορείτε να τα δείτε όλα μαζί συγκεντρωμένα σε κολάζ μέσα σε αυτό βιντεάκι που ακολουθεί: Καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη για όλους!!

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

Τα έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς μέσα από τα μάτια των παιδιών: E-book

Τα έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς μέσα από τα μάτια των παιδιών:




Ζητήσαμε από τα παιδιά να επιλέξουν ένα έθιμο και να το ζωγραφίσουν και από τους γονείς να βρουν πληροφορίες γι' αυτό το έθιμο μαζί με τα παιδιά και να τις καταγράψουν σε ένα χαρτί. Το αποτέλεσμα αυτής της ομαδικής, αν και εξ' αποστάσεως, εργασίας μπορείτε να το δείτε εδώ, σε e book. 

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Στολίδια με ζύμη από σαμπουάν και αλεύρι ή αλατοζύμη

Φτιάχνουμε στην webex τάξη μας χριστουγεννιάτικα στολίδια με ζυμάρι από σαμπουάν και αλεύρι ή με αλεύρι, νερό και αλάτι! Δείτε τα βήματα ένα-ένα στην παρουσίαση που ακολουθεί:

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020

7 διαδραστικά φύλλα εργασίας για τα Χριστούγεννα και σύντομη παρουσίαση για τη Γέννηση

Αφού μιλήσουμε για την ιστορία της Γέννησης και δούμε τα αντίστοιχα βίντεο στο Youtube, κάνουμε μια επανάληψη των όσων μάθαμε μέσα από ένα ppt που ετοίμασα με την ιστορία της Γέννησης με λίγα λόγια, κρατώντας τα κυριότερα σημεία. Στην παρουσίαση χρησιμοποίησα τις ίδιες εικόνες με αυτές που είχα βάλει και στα ψηφιακά παιχνίδια, αλλά και σε κάποια διαδραστικά φύλλα εργασίας, έτσι ώστε τα παιδιά να εξοικειωθούν με αυτές και να μπορέσουν να απαντήσουν και στα διαδραστικά φύλλα εργασίας, αλλά και να παίξουν με μεγαλύτερη άνεση τα παιχνίδια τα ψηφιακά παιχνίδια που ετοίμασα και παρουσιάσαμε σε προηγούμενη ανάρτηση: Έπειτα, παίζουμε τα Χριστουγεννιάτικα ψηφιακά παιχνίδια που είδαμε σε προηγούμενη ανάρτηση. Για τη συνέχεια ετοίμασα τα παρακάτω διαδραστικά φύλλα εργασίας στο Liveworksheets. Δεν ξεχνάμε μόλις ολοκληρώσουμε το φύλλο εργασίας μας να πατάμε "Finish". Έπειτα μπορούμε να δούμε τη βαθμολογία μας ή να στείλουμε τις απαντήσει στο mail της/του δασκάλας/-ου μας: 1 Η ιστορία της Γέννησης. Αντιστοίχισε τις εικόνες με τη σωστή λεζάντα. 2.Τι έγινε πρώτα;: 3. Αντιστοίχισε αριθμό και ποσότητα: 4. Μέτρησε πόσοι είναι και γράψε τον αντίστοιχο αριθμό: 5. Αντιστοίχισε τη φιγούρα με τη σκιά της 6. Ένωσε την εικίνα με τη λέξη: 7. Γράψε το αρχικό της λέξης:

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Υποδεχόμαστε τα Χριστούγεννα: 10 Παιχνίδια για τα Χριστουγεννιάτικα έθιμα και τη Γέννηση

1. Παιχνίδι Μνήμης με τα Χριστουγεννιάτικα έθιμα:


2. Σταυρόλεξο με τα Χριστουγεννιάτικα έθιμα: 3. Βάλε στη σειρά τις εικόνες της Γέννησης 4. Ένωσε εικόνα και λέξη: 5. Δες την εικόνα και βρες τη λέξη: 6. Η κρεμάλα με λέξεις τις Γέννησης: 7. Το σταυρόλεξο της Γέννησης: 8. Παιχνίδι μνήμης της Γέννησης: 9. Το παζλ της Γέννησης: preview15pieceΓέννηση 10. Το παζλ με τους 3 Μάγους: preview35pieceΟι 3 Μάγοι

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Επίσκεψη στην ψηφιακή μας τάξη: "Ο Μέγας Μελομακάρων που μελοκαμάρωνε" της Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη

Με μεγάλη μας χαρά υποδεχθήκαμε σήμερα στην ψηφιακή μας τάξη, στο 5ο Νηπιαγωγείο Θέρμης, την αγαπημένη συγγραφέα παιδικών(κυρίως) βιβλίων Γιολάντα Τσορώνη- Γεωργιάδη. Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την αφήγηση του παραμυθιού από τη συγγραφέα από τη Δευτέρα. Ζήτησα από τα παιδιά να μου γράψουν τη λέξη που τους έρχεται στο μυαλό με το τέλος την ανάγνωσης του παραμυθιού. Και από την καταγραφή των λέξεων προέκυψε το παρακάτω σύννεφο λέξεων, με web 2.0 εργαλείο το WordArt:
, Στη συνέχεια, ζήτησα από τα παιδιά να κάνουν μια ζωγραφιά για το παραμύθι και με τις ζωγραφιές τους έγινε ένα βίντεο: Τα παιδιά ετοίμασαν και ερωτήσεις για τη συγγραφέα μας:
Έκανα και ένα παζλ για να μπροούν να παίξουν τα παιδιά και να ανασυνθέσουν τον "Μέγα Μελομακάρων" (Κατασκευή της Αλίκης): preview35pieceΟ Μέγας Μελομακάρων της Αλίκης Και επειδή σήμερα είχε τα γενέθλιά του ένας από τους μαθητές της τάξης μας, του ετοιμάσαμε ένα ψηφιακό δωράκι, με τις ζωγραφιές των συμμαθητών του:
Book titled 'Τα γενέθλια  του Χρήστου'Read this book made on StoryJumper

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020

Κυκλοφοριακή Αγωγή- Ψηφιακά παιχνίδια

Το θέμα της εβδομάδας που πέρασε αλλά και αυτής που θα έρθει στην τηλεκπαίδευσή μας είναι η κυκλοφοριακή αγωγή. Μετέφερα τον εννοιολογικό χάρτη που ετοιμάσαμε στην τάξη με τα παιδιά σε ψηφιακή μορφή, για να ξαναθυμηθούμε τις πρότερες γνώσεις και εμπειρίες των παιδιών, τις προσδοκίες τους, αλλά και τις πηγές από όπου μπορούμε να πάρουμε πληροφορίες για να μάθουμε πράγματα σχετικά με την κυκλοφοριακή αγωγή.
Παρκολουθήσαμε βιντεάκια σχετικά με τα μέσα μεταφοράς, διαβάσαμε και ακούσαμε μελοποιημένο το ποίημα της Ρένας Καρθαίου: "Η σακαράκα" και ετοίμασα κάποια ψηφιακά παιχνίδια σχετικά με τα μέσα μεταφοράς: 1.Χώρισε σε κατηγορίες τα μέσα μεταφοράς: 2.Κρεμαλα: 3. Σταυρόλεξο: Και φυσικά, το θέμα μας αποτέλεσε αφορμή για μαθηματικά: 4.Πόσα είναι τα αυτοκίνητα; (1-5 Αντιστοίχιση): 5.Πόσα είναι τα αυτοκίνητα; (1-10 γραφή αριθμού): 6. Κατηγορίες σημ΄των οδικής Κυκλοφορίας:

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

6 Παιχνίδια για τα χρώματα

Μαθαίνουμε τα χρώματα στο Νηπιαγωγείο και αξιοποιούμε και τις Νέες Τεχνολογίες στη μαθησιακή διαδικασία. Με διαφορετικούς τύπους εφαρμογών, καλύπτουμε διαφορετικούς στόχους και διαφορετικές ανάγκες. 1. Στο παιχνίδι αντιστόχισης που ακολουθεί, τα παιδιά καλούνται να αντιστοιχίσουν χρώμα με λέξη. Επειδή, όμως, απευθυνόμαστε σε νήπια, διάλεξα να επεξεργαστώ τις εικόνες και να γράψω πάνω σε αυτές το χρώμα που απεικονίζεται και με λέξη. Έτσι, τα παιδιά συγκρίνουν τα γράμματα και μπορούν να βρουν μόνα τους τις λύσεις, χωρίς ιδιαίτερη μεσολάβηση από ενήλικα βοηθό:

 

2. Σταυρόλεξο. Τα παιδιά καλούνται να γράψουν τα χρώματα που βλέπουν. Και πάλι δίνεται βοήθεια, βλέπουν τη λέξη κάτω από το χρώμα και την πληκτρολογούν με κεφαλαία γράμματα: 3. Κρεμάλα. Οι μαθητές βλέπουν μια καρδιά με ένα χρώμα, που αλλάζει κάθε φορά και προσπαθούν να βρουν τη λέξη, χρησιμοποιώντας κεφαλαία γράμματα: 4. Ένα κουίζ πολλαπλών επιλογών: Τα παιδιά βλέπουν ένα χρώμα και καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις λέξεις ποια είναι η σωστή για αυτό: 5. Παιχνίδια μνήμης: Με δύο επιλογές... Στο ένα παιχνίδι, οι καρτέλες έχουν χρώμα και τη λέξη που του αντιστοιχεί: 6. στο άλλο, οι καρτέλες έχουν μόνο χρώμα:

Τρίτη 19 Μαΐου 2020

12η αποστολή: Συστήνουμε το σχολείο και τον τόπο μας!!!

Ήρθε η τελευταία αποστολή του E twinning προγράμματος : "Μένουμε σπίτι...μαζί!!!". Σε αυτή την αποστολή θα χρειαστούμε φωτογραφίες, ζωγραφιές και πληροφορίες για τον τόπο που μένουμε, για το σχολείο μας και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε ότι μπορεί να συμπεριληφθεί. Φωτογραφίες από πάρκα, όμορφα σημεία του τόπου μας, μουσεία και ό,τι άλλο μπορεί να μας βοηθήσει να συστήσουμε στους συνεργάτες του έργου μας, που προέρχονται από πολλές πόλεις της Ελλάδας άλλα και του εξωτερικού την πόλη μας, την περιοχή και το σχολείο μας.
Θα διαμορφωθεί ένας παγκόσμιος χάρτης με τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, όπου θα δίνονται πληροφορίες για το κάθε σχολείο και για την περιοχή του.
Δείτε το βιντεάκι που έχει ετοιμάσει η συντονιστική επιτροπή του e twinning έργου : "Μένουμε σπίτι...μαζί!!" , όπου δίνονται πληροφορίες για την αποστολή μας!

 

Το τελευταίο βιντεάκι μας ακολουθεί και με αυτό ολοκληρώνουμε το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E twinning: "Μένουμε σπίτι...μαζί!!!". Γνωρίζουμε μέσα από αυτό το σχολείο μας και τον τόπο μας!
Καλή επάνοδο στα σχολειά μας!!!


 


Σάββατο 16 Μαΐου 2020

9 παιχνίδια για ΕΝΤΟΜΑ: γραφή και μαθηματικά, Wordwall και LearningApps.




Τέτοια εποχή, το αγαπημένο μας θέμα στο σχολείο είναι τα έντομα.. ετοίμασα 9 εκπαιδευτικά παιχνίδια, όπου τα παιδιά μπορούν να μάθουν πώς γράφεται το καθένα από τα έντομα, αλλά και να μπει στη διαδικασία να τα μετρήσει και να βρει τον σωστό αριθμό.
Γλώσσα και μαθηματικά, εύχομαι να τα απολαύσετε!!

Παιχνίδια για τα έντομα
1. Βρες 10 έντομα!!! (Νήπια- Β Δημοτικού)


2. Βρες πώς λέγεται το έντομο!



3. ΒΡΕΣ ΤΟ ΕΝΤΟΜΟ!
Ανάμεσα από 4 επιλογές πρέπει να διαλέξεις τη σωστή απάντηση:


4. Βρες τις κρυμμένες λέξεις από τα έντομα που βλέπεις στις εικόνες
(Το παιχνίδι απευθύνεται σε παιδιά Α΄Δημοτικού ή παιδιά που ξέρουν να διαβάζουν):



5. Ταίριαξε εικόνα με λέξη και βρες το έντομο!



6.Το σταυρόλεξο με τα έντομα (Χωρίς να δίνονται βοηθητικές λέξεις) 7.Το σταυρόλεξο με τα έντομα (με βοηθητικές λέξεις)
8. Αντιστοίχιση αριθμού- συνόλου πραγμάτων 1- 10 (Μέτρησε τις πεταλούδες και βρες το σωστό αριθμό) 9.Μέτρησε τις πεταλούδες και βρες το σωστό αριθμό. Από το 11 έως το 20.

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

11η αποστολή: Το Μουσείο των Μουσείων- "Μένουμε σπίτι ...μαζί!!!": (E twinning πρόγραμμα): Συνεργατικό ψηφιακό Μουσείο, E book με τα εκθέματα του σχολείου και σταυρόλεξο με τα εκθέματά μας.


Η 11η αποστολή μας έχει τίτλο "Το Μουσείο των Μουσείων". Τι πρέπει να κάνουν τα παιδιά;
Πάμε να τα δούμε βήμα - βήμα:
1. Παρακάτω βρίσκεται το μαγικό εισιτήριό σας για το Μουσείο. Όμως ο κωδικός του είναι κρυμμένος... Για να τον βρείτε θα πρέπει να χρωματίσετε μία ζελατίνη με ΚΟΚΚΙΝΟ και να την τοποθετήσετε πάνω στο μυστικό στοιχείο, στο τετράγωνο της εικόνας.
2. Στη συνέχεια, μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι που ακολουθεί και έχει σχεδιάσει η συνάδελφος Μαρίνα Ζαχαρία:

https://view.genial.ly/5eb53e54639bfa0d0fdc066c/game-breakout-to-moyseio-twn-moyseiwn

Για να το ολοκληρώσετε, θα πρέπει να βρείτε τον μυστικό κωδικό που βρίσκεται κρυμμένος σε έναν πίνακα. 
ΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙΤΕ, ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ 1 ΚΑΙ 2 ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΒΗΜΑ 3.

3. Στείλτε μου φωτογραφίες από κάτι παλιό που έχετε στο σπίτι. Μπορεί να είναι κάποιο παλιό παιχνίδι της μαμάς ή του μπαμπά ή ό,τι άλλο θέλετε!!!
Μπροστά από το αντικείμενο τοποθετείτε μια ταμπελίτσα με το όνομα του αντικειμένου και λίγα λόγια για το αντικείμενο. Στη συνέχεια το ζωγραφίζετε και μου στέλνετε και τη ζωγραφιά σε φωτογραφία!!
4. Θα κάνουμε το δικό μας Μουσείο, σε συνεργασία με άλλα σχολεία!!!
Γι' αυτό περιμένω όσο πιο σύντομα μπορείτε τις εργασίες σας!!!



Με τα εκθέματα που έλαβα από τα παιδιά δημιούργησα ένα σταυρόλεξο: "Το σταυρόλεξο των εκθεμάτων μας", θα ακολουθήσουν κι άλλα...




Στα πλαίσια του e twinning προγράμματος: "Μένουμε σπίτι...μαζί!!!", τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε ομάδα δημιούργησε το δικό της μουσείο. Σε συνεργασία με το 3ο Νηπιαγωγείο Λάρισας, το Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου Ζακύνθου και το Νηπιαγωγείο Κανδήλας Αιτωλοακαρνανίας, το Νηπιαγωγείο μας συνδιαμόρφωσε το παρακάτω Μουσείο:

Το Μουσείο μας είναι ένα από τα 4 Μουσεία που δημιουργήθηκαν από τη δεύτερη ομάδα συντονισμού. Μπορείτε να δείτε και τα άλλα τρία Μουσεία της ομάδας συγκεντρωμένα στο παρακάτω padlet:

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Με τις συμμετοχές των παιδιών του Νηπιαγωγείου μας δημιούργησα ένα ψηφιακό βιβλίο, μπορείτε να το δείτε εδώ: